TT diesellokomotiv BR 130 fra DR TT Piko TT 47328 Analog DC Interface
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Bring - Toimitus huoltopisteeseen

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 184,72
ilman ALV 148,97
Kokonaishinta sis. toimitus 184,72
TT-dieselveturi BR 130 DRPrintin muunnos
DR:n BR 130:stä aikakaudelta IV. PIKO 131:ssä on tarkasti soitetut telit ja elävästi erikseen levitetyt käsijohteet. Erittäin muovisen näköiset kaiverrukset ja ehdottoman terävät ääriviivat viimeistelevät erinomaisen yleisvaikutelman. Tehokas moottori yhdessä raskaan sinkkivalurungon ja neljän akselin kardaaniakselivetoisen voimansiirron kanssa antavat mallille suuren vetovoiman. Kaksi kääntyvää akselia takaavat erinomaiset ajo-ominaisuudet. Mallissa on kinematiikka lyhyitä kytkentöjä varten. Digitaalisen PluX16-liitännän ansiosta jälkiasennus auton äänentoistolla on helppo tehtävä.

HUOMAA: Kääntäjät eivät ole kääntäneet vielä tätä tuoteselostusta englanniksi. Sen vuoksi tekstiä ei vielä ole suomenkielellä. Tekstiä ei siis ole suomenkielinen, mutta se on konekäännetty saksankielisestä alkuperäisestä tekstistä.