Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-7 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
41,21
ilman ALV 33,23
Kokonaishinta sis. toimitus
51,13
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Now it has become even easier to play together! The BRIO retro design game has challenged and fascinated players of all ages ever since it was introduced in 1946, proven by the fact that it has sold 3 million copies! Use the wheels on the sides to balance the ball from start to finish, without it falling into any of the sneaky holes. The classic Labyrinth game develops children’s concentration, coordination and perception. Now, the classic labyrinth is available in red and comes with two additional boards of varying difficulty. The board with fewer holes is easier for the younger members of the family.
Tuotetyyppi
Lautapeli
Lajityyppi
Hienomotoriikkaa kehittävä peli (Näppäryys)
Pelaajia vähintään
1
Suositusikä
Aikuinen ja lapsi
Ehdotettu sukupuoli
Ei sukupuolirajoitusta
Suositeltu ikä (min)
0,5 vuosi/vuosia
Game modes
Single-player
Perhepeli
Ei
Ei-kilpailullinen peli
Ei
Alkuperämaa
Kiina
Sertifiointi
CE, Grüner Punkt
Tarvitsee patterit
Ei
Paino
1,72 kg
Tuotteen leveys
350 mm
Tuotteen syvyys
305 mm
Tuotteen korkeus
94 mm
Pakkauksen leveys
390 mm
Pakkauksen syvyys
345 mm
Pakkauksen korkeus
105 mm
Pakkaustyyppi
Laatikko
Ei 0-3-vuotiaille lapsille
Kyllä
Kuormalavan leveys
34,5 cm
Kuormalavan pituus
10,5 cm
Kuormalavan korkeus
39 cm
Pahvilaatikoiden lukumäärä per lava
48 kpl
Tukkupakkauksen leveys
44,5 mm
Tuotepakkauksen pituus
40,5 mm
Tukkupakkauksen korkeus
36 mm
Määrä per tuotepakkaus
4 kpl
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
BRI-34020
EAN:
7312350340204
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.