Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
14,20
ilman ALV 11,45
Kokonaishinta sis. toimitus
24,12
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
oletko sinäkin sitä mieltä, että mainonta internetissä on tullut liian kalliiksi?
jos olet yrityksen omistaja, olet luultavasti rypistellyt nenääsi jo pitkään.
tiesitkö, että on olemassa vaihtoehtoinen markkinointistrategia?
strategia, joka tuottaa pitkäaikaisia tuloksia ja maksaa 0 mainosrahaa!
kuulostaako tämä markkinointiratkaisulta, jota olet kaivannut?
silloin kirja "Sisältöön perustuva markkinointi" on sinua varten!
saat 186 helppolukuista sivua siitä, mitä sisältömarkkinointi on ja miten voit hyödyntää sitä konkreettisesti yrityksessäsi
kirjan on kirjoittanut Simon Elkjær, jolla on yli 12 vuoden käytännön kokemus verkkosivujen optimoinnista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja kasvun lisäämiseksi.
älä odota raskasta, akateemista teosta, vaan pikemminkin inspiroivaa, asenteellista ja sovellettavissa olevaa opasta kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville
kirja on täynnä konkreettisia ideoita ja konkreettisia taktiikoita, ja 34 tunnettujen liikemiesten antamaa ajatuksellista sitaattia saa sinut pohtimaan asiaa alusta loppuun.
"Sisältöön perustuva markkinointi" on nopeasti luettavissa eikä vähiten helppo soveltaa, ja siksi se tuo varmasti lisäarvoa sinulle ja yrityksellesi.
Undertitel
versio 1
Forfatter
Simon Elkjær
Sprog
Englanti
Sideantal
186
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Nutimo Consult ApS
Tema gruppe(r)
Taloustiede
ISBN10
8797135607
ISBN13
9788797135600
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788797135600
EAN:
9788797135600
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.