HPE Pointnext Tech Care Essential -palvelu ja kattava viallisten materiaalien säilyttäminen - Tukipäivitys - varaosat ja työ - 3 vuotta - paikan päällä - 24x7 - vasteaika: 4 tuntia - ProLiant DL345 Gen11
Tuotenumero: [10379277] | Valmistaja: HP | Mallinum: H78X7E
Tuotetta ei ole varastossa. Lisätietoja
Toimitetaan sähköpostiin 48 tunnin sisällä.
Loppuunmyyty
Tuotetta ei ole varastossa.
EUR
5.307,21
ilman ALV 4.228,85
Kokonaishinta sis. toimitus
5.307,21
Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) on HPE:n laitteisto- ja ohjelmistotuotteiden (HPE-tuotteet) operatiivinen tukikokemus. HPE Tech Care auttaa IT-tiimejä keskittymään liiketoiminnan eteenpäin viemiseen etsimällä proaktiivisesti parempia tapoja tehdä asioita sen sijaan, että keskityttäisiin vain reaktiivisiin ongelmiin. HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle mahdollistamalla suoran yhteyden tuotekohtaisiin asiantuntijoihin ja tarjoamalla yleistä teknistä opastusta, jonka avulla asiakkaat voivat paitsi vähentää riskejä myös etsiä jatkuvasti tapoja tehdä asioita tehokkaammin. HPE Tech Care -asiakkaat voivat saada apua useiden kanavien kautta, joita ovat puhelin, HPE:n moderoidut foorumit, joissa on määritellyt vastausajat, automaattinen tapahtumien kirjaaminen ja reaaliaikainen chat-toiminto. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisosaamista laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä.
HPE Comprehensive Defective Material Retention (CDMR) -palvelun avulla voit säilyttää kaikki tiedot säilyttävät komponentit. Ennen varsinaista vaihtoa sinun on ilmoitettava valtuutetulle HPE:n tukihenkilölle aikomuksestasi säilyttää levyasema/tiedon säilyttävä komponentti. Sinun on myös kopioitava viallisen levyaseman/komponentin etiketissä olevat tiedot ja toimitettava ne Hewlett Packard Enterpriselle. Vikaantunut osa vaihdetaan tämän jälkeen.
Tuotekuvaus
HPE Pointnext Tech Care Essential Service with Comprehensive Defective Material Retention - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta
Vasteaika
4 tuntia
Huollon saatavuus
24 tuntia päivässä / 7 päivää viikossa
Suunniteltu malleihin
ProLiant DL345 Gen11
Generelt
Sisältää huollon
15 watt
Sopimusaika
4 x Ethernet 10Base-T
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
H78X7E
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.