Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
32,38
ilman ALV 26,11
Kokonaishinta sis. toimitus
42,30
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Kirja Stå firm opetti tanskalaisia laittamaan ei-hattu päähän ja lopettamaan koko ajan niin paljon huomioimisen. Kirjassa Brinkmann nosti esiin inhimilliset velvoitteet vaihtoehtona ikuiselle minän ja sen kehittämisen kehälle. Mutta mitä on inhimillinen velvoite? Mihin kannattaa pysyä lujana? Ståstederissä Brinkmann vastaa näihin kysymyksiin osoittamalla kymmenen eksistentiaalista kiinnekohtaa, jotka voivat antaa elämällemme merkityksen - kunhan olemme lakanneet jahtaamasta ikuista kehitystä.
Standing Places -teoksessa Brinkmannin lähtökohtana on, että nykyaikana meiltä puuttuu käsitys ja käsitys toimintamme sisällöstä, päämäärästä ja tarkoituksesta. Koska olemme tulleet erittäin hyviksi mittaamaan ja punnitsemaan maailmaa, olemme vastaavasti huonontuneet arvioimaan mittaamiemme ja punnitsemiemme asioiden arvoa.
Kirjan kymmenen ajatusta osoittavat kymmenen polkua itsetuntemukseen. Brinkmannin mukaan itsetuntemus ei ole yhdentekevää, mutta ymmärryksen tärkeyden voi ymmärtää vain, jos on näkemys niistä paikoista, joissa on pysyttävä lujana.
Undertitel
10 vanhaa ideaa uutta maailmaa varten
Forfatter
Svend Brinkmann
Sprog
Englanti
Sideantal
200
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Gyldendal Business
Tema gruppe(r)
Psykologia: minuus, identiteetti, persoonallisuus,Populaarifilosofia,Yhteiskuntafilosofia ja poliittinen filosofia
ISBN10
8702192223
ISBN13
9788702192223
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788702192223
EAN:
9788702192223
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.