Tutkimustoimintamalli | Chung Kim;Ane Qvortrup;Tina Bering Keiding;Hanna Mølgaard;Janne Klok;Pia Rauff Krøyer;Grete Dolmer;Mine Susanne Rasmussen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 23,63
ilman ALV 18,83
Kokonaishinta sis. toimitus 33,67
Tässä kirjassa esitellään kokemuksia ja pohdintoja oppimistoimintamallin soveltamisesta käytännössä, tuodaan esiin erilaisia haasteita ja mahdollisuuksia ja annetaan neuvoja oppimistoimintamallin neljässä kvadrantissa olevien oppimistoimintojen kanssa työskentelyyn kokonaisvaltaisesta näkökulmasta.

Kirja perustuu seurantatutkimushankkeeseen, jossa toteutettiin seitsemän kehittämishanketta opettajan, pedagogin, sosiaalityöntekijän ja hallintotieteiden kandidaattiohjelmissa VIA Pedagogiikka ja yhteiskunta. Hankkeet toteutettiin vuosina 2013-14, ja aineistoa kerättiin jatkuvasti havainnointitutkimusten ja opiskelijoiden ja opettajien haastattelujen avulla. Hankkeista saatuja kokemuksia analysoidaan ja suhteutetaan asiaa koskevaan kasvatustieteelliseen tutkimukseen ja didaktiseen teoriaan.

Kirjaa voidaan käyttää osana pohdintaa, vuoropuhelua ja ammatillisen koulutuksen opetus- ja opiskelutoiminnan jatkokehittämistä - keskeisenä tavoitteena on opiskelijoiden opiskelu- ja ammatillisen osaamisen kehittäminen. Kirjan voi lukea kokonaisuudessaan - tai yksittäisiä lukuja voi lukea erikseen.

Sisältö:


esipuhe
Opintotoimintamalli - tausta ja perustelut
Empiirinen kasvatustiede ja laatu opintotoiminnassa
Yhteinen analyyttinen viitekehys
Muuttuva tieto, roolit ja minäkäsitykset
Opintotoiminnan kehystäminen - matkalla kehystämisen ja dynaamisesti rakentuvan työyhteisönvälillä





Palaute - arviointikulttuuri ja motivaatio
Verkko-oppimisalusta - didaktiset mahdollisuudet ja haasteet
Opintoryhmän merkitys - yhdessä oppiminen
Opiskelijoiden aloitteellisuus ja yhteiskehittäminen - tarttuva sitoutuminen ja omistajuus
Pedagoginen paradoksi - didaktiset haasteet ja dilemmat opintotoimintamallia toteuttaessa