Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Sosiaaliset verkostoitumissivustot, kuten Facebook, Twitter, LinkedIn ja Instagram, ovat yhä useammin olennainen osa jokapäiväistä elämäämme ja viestintäämme muiden kanssa. Omien henkilökohtaisten profiiliensa pohjalta nämä sivustot mahdollistavat sen, että ihmiset voivat olla yhteydessä vanhoihin ja uusiin ystäviinsä keskustellakseen ja jakaakseen sisältöä tekstin, kuvien ja videoiden muodossa. Tässä kirjassa kuvataan sosiaalisia verkostoitumissivustoja mediailmiönä ja osoitetaan, miten läsnäolo näissä sosiaalisissa verkostoissa vaikuttaa identiteettiimme ja sosiaaliseen elämäämme niin yksityisesti kuin ammatillisessakin elämässä. Kirjassa tarkastellaan muun muassa seuraavia kysymyksiä: Miten voimme ymmärtää identiteettiä verkostojen näkökulmasta? Miten yhteisöt kehittyvät näillä sivustoilla? Ja mitä haasteita ihmiset kohtaavat halutessaan viestiä strategisesti näillä alustoilla?
Undertitel
Sarja: media ja viestintä pähkinänkuoressa
Forfatter
Lisbeth Klastrup
Sprog
Englanti
Sideantal
141
Indbinding
Paperback
Udgave
1
Serie
Pähkinänkuoressa tiedotusvälineistä ja viestinnästä
Forlag
Samfundslitteratur
Tema gruppe(r)
Mediatutkimus: Internet, digitaalinen media ja yhteiskunta
ISBN10
8759316276
ISBN13
9788759316276
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788759316276
EAN:
9788759316276
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.