Lähellä tanskalaista didaktiikkaa | Johannes Fibiger;Martin Jørgensen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 60,94
ilman ALV 48,56
Kokonaishinta sis. toimitus 70,98
Tanskan integratiivisen oppiaineen opetus käsittelee tanskan oppiainetta peruskoulussa ja opettajankoulutuksessa. Se on ainedidaktinen, eli se käsittelee sitä, mitä oppiaine sisältää kaikkine osa-alueineen ja mikä on tanskan opetuksen tarkoitus. Miksi meillä on oppiaine nimeltä tanska ja miksi se on järjestetty sellaiseksi kuin se on järjestetty, mitkä ovat sen tavoitteet ja miten tanskan kielen parissa voidaan työskennellä peruskoulussa?



Tanskan didaktiikkaa tarvitaan nyt, koska oppiaineessa on viime vuosina tapahtunut suuria muutoksia. Tanskan kieli on koulun suurin oppiaine, ja se koostuu monista eri elementeistä ja monista erilaisista näkemyksistä siitä, miten oppiainetta tulisi ymmärtää ja hallita. Tanskan kieli on perinteiden ja innovaatioiden mosaiikki, ja siitä, miten tätä tärkeää oppiainetta tulisi opettaa, on monia eriäviä näkemyksiä.

Kirjassa keskitytään "integratiiviseen tanskan oppiaineeseen", koska se tarjoaa mahdollisuuden valaista joitakin hedelmällisimpiä pyrkimyksiä kehittää oppiainetta ja pitää se koossa. Integratiivinen lähestymistapa tanskaan valottaa oppiaineen historian paikkoja, joissa oppiaine on kehittynyt, ja ehdottaa tapoja, joilla oppiainetta voidaan kehittää siten, että sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää ja käyttää tarkoituksenmukaisella ja innostavalla tavalla.

Tæt på danskdidaktik on rakennettu klassisen didaktisen kolmion mukaisesti: se kertoo aiheen sisällöstä, MIKSI, perustelee tämän sisällön, MIKSI, ja kuvaa menetelmiä, joita voi käyttää aiheen käsittelyssä, eli MITEN.



Johannes Fibiger on tanskan, aatehistorian ja filosofian maisteri ja toimii tanskan kielen lehtorina VIA University Collegessa.

Martin Jørgensen on tanskan ja kristinuskon maisteri, ja hän on entinen luennoitsija VIA University Collegessa.

Kahden Tæt på -sarjan kirjoittajan aiemmat julkaisut: Tæt på sprog ja Tæt på literacy sekä Martin Jørgensenin Tæt på litteratur.