Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Opetuksen ja oppilaiden oppimisprosessien havainnoinnin tarkoituksena on ennen kaikkea edistää oppilaiden oppimista, ja tutkimusten mukaan tämä edellyttää ammattilaisten oman oppimisen helpottamista lähellä opetusharjoittelua. Tämän kirjan ajatuksena on siis auttaa johtajia ja ohjaajia pääsemään alkuun opetuksen havainnoinnissa ja didaktisessa keskustelussa, jotta he voivat edistää oppilaiden oppimista mahdollisimman paljon
Kirja tarjoaa tutkimustietoon ja käytäntöön perustuvaan tietämykseen nojautuen jäsennellyn yleiskatsauksen ja käytännönläheisen näkemyksen havainnointitehtävän eri tasoista, eräistä tärkeimmistä edellytyksistä ja useista hyväksi havaituista lähestymistavoista. Jakamalla tehtävä kolmeen tieto- ja osaamistasoon - organisatoriseen, didaktiseen ja relationaaliseen - havainnointitehtävä jäsentyy ja samalla havainnoinnin haasteet ja sudenkuopat tulevat selviksi. Kirja esittelee joitakin helposti lähestyttäviä menetelmiä, jotka voivat tukea esimiestä ja johtajaa havainnoinnin opettamisen mahdollisuuksien tutkimisessa ja didaktisen keskustelun käymisessä ja näin omien lähestymistapojen löytämisessä.
Undertitel
Käsikirja johtajille ja esimiehille
Forfatter
Malene Ringvad
Sprog
Englanti
Sideantal
263
Indbinding
Paperback
Udgave
1
Serie
Suhdeammattisarja
Forlag
Dafolo
Tema gruppe(r)
Esi- ja päiväkodit,Kognitiivinen psykologia,Peruskoulu ja keskikoulu,Alakoulu ja yläaste
ISBN10
8771605258
ISBN13
9788771605259
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788771605259
EAN:
9788771605259
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.