Observation af undervisning og elevers læring | Malene Ringvad | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 63,91
ilman ALV 50,92
Kokonaishinta sis. toimitus 73,95
Opetuksen ja oppilaiden oppimisprosessien havainnoinnin tarkoituksena on ennen kaikkea edistää oppilaiden oppimista, ja tutkimusten mukaan tämä edellyttää ammattilaisten oman oppimisen helpottamista lähellä opetusharjoittelua. Tämän kirjan ajatuksena on siis auttaa johtajia ja ohjaajia pääsemään alkuun opetuksen havainnoinnissa ja didaktisessa keskustelussa, jotta he voivat edistää oppilaiden oppimista mahdollisimman paljon

Kirja tarjoaa tutkimustietoon ja käytäntöön perustuvaan tietämykseen nojautuen jäsennellyn yleiskatsauksen ja käytännönläheisen näkemyksen havainnointitehtävän eri tasoista, eräistä tärkeimmistä edellytyksistä ja useista hyväksi havaituista lähestymistavoista. Jakamalla tehtävä kolmeen tieto- ja osaamistasoon - organisatoriseen, didaktiseen ja relationaaliseen - havainnointitehtävä jäsentyy ja samalla havainnoinnin haasteet ja sudenkuopat tulevat selviksi. Kirja esittelee joitakin helposti lähestyttäviä menetelmiä, jotka voivat tukea esimiestä ja johtajaa havainnoinnin opettamisen mahdollisuuksien tutkimisessa ja didaktisen keskustelun käymisessä ja näin omien lähestymistapojen löytämisessä.