Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Partner Support Service (PSS) tarjoaa päteville Ciscon kanavakumppaneille työkaluja ja tietoja, joiden avulla he voivat parantaa operatiivisen tuen katteita tai rakentaa erilaisia tukipalvelukäytäntöjä, jotka auttavat laajentamaan liiketoimintaansa. Yhteistyöhön perustuvan PSS-tarjonnan ostat sinä, kumppani, ja toimitat sen Ciscon palveluinfrastruktuurin tuella. Kumppani kehittää ja ottaa käyttöön sekä perus- että älykkäisiin ominaisuuksiin perustuvia palveluja ja säilyttää päävastuun tuen tarjoamisesta loppukäyttäjille PSS:n mahdollistaman yhteistyöpalvelun omalla tuotemerkillä. Partner Support Service on suunniteltu siten, että se voidaan ottaa käyttöön vaiheittain.
Tuotekuvaus
Cisco Partner Support Service - laajennettu palvelusopimus - 1 vuosi - toimitus
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Kehittynyt osien vaihto
Sijainti
Toimitus
Sopimusaika
1 vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
8 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Suunniteltu malleihin
P/N: ATA192-3PW-K9
Generelt
Sijainti
Administratorpassord, oppstartspassord, harddisk-I/O-kontroll, wake on LAN
Sopimusaika
1 x datakabel
Chassis
Suunniteltu malleihin
2 x hovedkanalshøyttaler - 2.6 watt 1 x basshøyttaler - 3.8 watt
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
CON-PSRT-ATAWK923
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.