On-site Service customer logs a call with the help desk over the telephone. The support technicians will attempt to resolve the problem using remote diagnostics or directly over the telephone. If this is not possible or when the process highlights that a specific component in the hardware must be replaced a Fujitsu Technology Solutions service partner will be dispatched to the customer site arriving within the contracted service time. The repair will be completed at the customer's location. The customer pays nothing more.
Tuotekuvaus
Fujitsu Support Pack On-Site Service - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
4 tuntia
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Tulee ostaa 90 päivän sisällä tuotteen ostopäivästä
Paketin sisältö:
System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
HDMI MHL / HDMI DisplayPort DisplayPort-utgang Oppstrøms USB 3.0 (Type B) 4 x nedstrøms-USB 3.0 (Type A) Lydinnlinje (mini-jack)
Paketin sisältö:
VGA DVI (HDCP)
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
4057185995184
SKU:
FSP:GD3260200DEST4
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.