Fujitsu Support Pack - Tekninen tuki - Red Hat Enterprise Linux Extended Update Support Add-On - on ostettava 90 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta, voimassa tietyissä maissa - puhelintuki - 3 vuotta - 9x5 - vasteaika: 4 tuntia - EMEIA - PRIMERGY CX2550 M5, CX2560 M5, RX2520 M5, RX2530 M5, RX2530 M5, RX2530 M6, RX2540 M6, TX2550 M5 -laitteille
Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Jokaisella Fujitsun tuotteella on takuu. Mutta jonain päivänä saatat toivoa, että esimerkiksi huolto saapuisi hieman nopeammin. Mitä liiketoimintakriittisemmästä laitteesta on kyse, sitä enemmän huollon jatkaminen kannattaa. Kiität itseäsi siitä, että laitoit kohtuullisen hinnan johonkin, joka antaa sinulle suuren helpotuksen.
Tuotekuvaus
Fujitsu Support Pack - tekninen tuki malleihin Red Hat Enterprise Linux Extended Update Support Add-On - 3 vuotta
Huolto ja tuki
Tekninen tuki
Sisältää huollon
Puhelinneuvonta
Sopimusaika
3 vuotta
Vasteaika
4 tuntia
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Lokalisointi
EMEIA
Ohjelmistonimi
Red Hat Enterprise Linux Extended Update Support Add-On
Lisensioinnin yksityiskohdat
Ostettava 90 päivän sisällä tuotteen ostosta, voimassa valikoiduissa maissa
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
4059595186619
SKU:
FSP:G-SW3L760PRN5Z
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.