Käytännön oppimismaisema | Steinar Kvale, Klaus Nielsen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 44,40
ilman ALV 35,38
Kokonaishinta sis. toimitus 54,44
Oppiminen liitetään yleensä koulunkäyntiin, jonka päätarkoituksena on teoreettisen tiedon hankkiminen. Oppilaiden tai opiskelijoiden odotetaan pystyvän käyttämään oppimiaan asioita käytännön työssä, jota he myöhemmin tekevät. Monet kasvatustieteelliset tutkimukset ovat ottaneet lähtökohdakseen tämän oppimisen muodon

Viime vuosina on kuitenkin herännyt huomattavaa kiinnostusta käytännönläheiseen oppimiseen eli oppimismahdollisuuteen, joka syntyy työpaikan käytäntöyhteisöön osallistumisesta. Tällöin päätavoitteena on tuotanto tai erilaisten palvelujen tuottaminen. Oppiminen puolestaan tapahtuu siinä ympäristössä, jossa oppimista on tarkoitus soveltaa. Tätä oppimisen muotoa on käsitelty suhteellisen vähän tutkimuksissa

"Kirjan alussa tarkastellaan oppimista edistäviä ja estäviä olosuhteita. Sen jälkeen kuvataan useita oppimisareenoita, jotka eroavat radikaalisti koulussa kohdattavista oppimisareenoista, esimerkiksi perinteisissä käsityöläisammateissa, palveluammateissa ja oppiaineissa, kuten hoitotyössä ja sosiaalipedagogiikassa. Erillisessä osiossa kuvataan mestaruusoppimisen ja ammatillisen koulutuksen historiallista kehittymistä. Työhön sidotussa koulutuksessa käsitellään koulussa ja käytännössä tapahtuvan oppimisen vuorovaikutusta ja pohditaan jonkin verran koulun ja työhön sidotun koulutuksen suhdetta

"Käytännön oppimismaisema" on jatkoa kirjalle "Mastery - Oppiminen sosiaalisena käytäntönä" (1999). Konkreettiset kuvaukset oppimisesta monissa erilaisissa käytännön tilanteissa kiinnostavat kaikkia, jotka pyrkivät ymmärtämään oppimista sosiaalisessa käytännössä.