Hiljaisen alun jälkeen vuosi 2017 osoittautui vastoinkäymisistä huolimatta hyväksi rautatievuodeksi, sillä hallituksen ulkopuoliset junarahaston takana olevat sovittelijat saivat läpi uuden Vestfynin kautta kulkevan radan ja löysivät lisärahoitusta Itä-Jyllannin pääradan sähköistämiseen ja nopeuden parantamiseen. Banedanmark sai valmiiksi Lunderskovin ja Esbjergin välisen radan sähköistämisen, ja sähköjunat kulkevat nyt Kööpenhaminan ja Esbjergin väliä. DSB jättää viimeiset jäähyväiset junalle BR 605, joka on kuljettanut monia matkustajia Tanskan ja Hampurin välillä yli kymmenen vuoden ajan. Nordjyske Jernbaner otti haltuunsa Frederikshavnin ja Skørpingin välisen alueellisen junaliikenteen. Myös Århusin kevytrautatie edistyy edelleen, vaikka avaamista on lykätty.
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788787050920
EAN:
9788787050920
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.