Koulun ja kodin välinen yhteistyö | Trine Mark Jensen, Birgitte Ravn Olesen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 20,35
ilman ALV 16,41
Kokonaishinta sis. toimitus 30,27
Opettajana toimiminen on nykyään haastavaa: opettajalta vaaditaan kaikenlaista: opettajan on saavutettava korkea akateeminen taso, hänen on saatava oppilaat maan kyvykkäimmiksi, hänen on saatava oppilaat sosiaalisiksi ja osallistaviksi, hänen on tyydytettävä sekä akateemisesti vahvat että heikot oppilaat jne. Opettaja ei voi tehdä tätä yksin - vanhempien tuki on tarpeen, jotta oppilaat saisivat kouluajastaan parhaan mahdollisen hyödyn sekä akateemisesti että sosiaalisesti.

Hyvä viestintä on keino kehittää vahvaa kumppanuutta koulun ja kodin välille. Vanhempien on nähtävä itsensä koulun kuluttajina, ei kumppaneina. Heistä voi kuitenkin tulla kumppaneja vain, jos he osallistuvat vuoropuheluun lapsesta ja koulusta ja jos heille kerrotaan selkeästi, miten he voivat tukea lasta, opettajaa ja luokkaa.

Tässä kirjassa keskitytään hyökkäävään viestintään; opettajan on osoitettava johtajuutta, kyettävä käymään vuoropuhelua ja oltava näkyvä ja reagoiva suhteessa vanhempiin. Kirjassa annetaan konkreettisia välineitä siihen, miten luoda puitteet rakentavalle yhteistyölle koulun ja kodin välisissä keskusteluissa, vanhempaintapaamisissa, kirjallisessa viestinnässä ja koulun ja kodin yhteistyön kehittämisessä opettajatiimeissä. Välineitä tuetaan esimerkeillä, ja annetaan johdatus taustalla olevaan teoriaan.