Innovation i folkeskolen | Anne Kirketerp, Karin Svennevig Hyldig | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 27,63
ilman ALV 22,28
Kokonaishinta sis. toimitus 37,55
Tämä kirja on johdatus siihen, miten oppilaat oppivat muuttamaan luovia ajatuksia innovatiivisiksi teoiksi, jotka luovat arvoa oppilaille itselleen ja muille. 15 vuoden opetus- ja tutkimustyön pohjalta psykologi, tohtori Anne Kirketerp tarkastelee innovaation ja yrittäjyyden edellytyksiä ja periaatteita peruskoulussa. Täydennettynä ehdotetuilla harjoituksilla ja havainnollistavilla esimerkeillä inspiraation saamiseksi.

Kirjassa esitetään positiiviseen psykologiaan, oppimisteoriaan ja yrittäjyysteoriaan nojautuen määritelmiä ja yleiskatsaus luovuuden, innovaation, yrittäjyyden ja yritystoiminnan käsitteisiin. Tarvitaanpa yritystoiminnan taitoa sitten yrityksen perustamiseen, innovatiiviseksi kirvesmieheksi, lääkäriksi tai opettajaksi ryhtymiseen, sen juuret ovat samassa perimmäisessä kyvyssä tehdä jotakin asioille, jotka ovat mielestämme huonosti maailmassa.

Kirja on suunnattu ensisijaisesti alakoulun opettajille ja kasvattajille. Toimittaja Karin Svennevig Hyldig on muokannut kirjan sisältöä siten, että se on kaikkien saatavilla.

"Pyrkimys olla maailmanlaajuisesti "paras" lukutaidossa ja matematiikassa on arvioni mukaan suurin este Tanskan tulevaisuudelle yritteliäänä ja innovatiivisena kansakuntana. Ei siksi, että meidän pitäisi pidättäytyä tanskan ja matematiikan koulutuksesta, vaan siksi, että niin voimakas vaatimus jonkin tietyn asian mittaamisesta, kuten olemme todistamassa tätä kirjoitettaessa, hämärtää väistämättä keskittymistä yleisiin taitoihin, kuten yrittäjyyteen.
" Lainaus kirjasta