Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
47,88
ilman ALV 38,61
Kokonaishinta sis. toimitus
57,80
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Valmennuksella ja fasilitoinnilla on paljon yhteistä, mutta ne eivät ole läheskään sama asia! Yksinkertaisesti sanottuna, mitä valmennus tuo keskusteluihin, tuo fasilitointi ryhmiin.
Yksinkertaisimmillaan fasilitointi on vaikeaa taidetta auttaa ryhmiä tekemään se, mitä niiden on tarkoitus tehdä, tehokkaasti, rikastuttavalla, osallistavalla, osallistavalla ja tuloksiin tähtäävällä tavalla - erityisesti kun kyse on johtamisesta ja organisaation kehittämisestä.
Fasilitointi on asiantunteva ja ajankohtainen panos siihen, miten voimme tehokkaammin käsitellä yhteiskunnallista muutosta ja siten tulevaisuuden johtajuutta. Teoria ja käytännön työkalu organisaatioiden monien haasteiden ja tarpeiden kanssa työskentelyyn, joka perustuu kansainvälisesti tunnustettuihin periaatteisiin siitä, mikä luonnehtii hyvää fasilitointia
Tämä peruskirja on kirjoitettu auttamaan johtajia, konsultteja, prosessinjohtajia ja kaikkia muita, jotka työskentelevät ammattimaisesti ja tarkoituksenmukaisesti ryhmien ja tiimien kanssa lyhyemmän tai pidemmän aikaa, ymmärtämään fasilitoinnin mahdollisuuksia, rajoja ja olemusta.
Undertitel
Organisaation ja johtamisen fasilitoinnin peruskirja
Forfatter
Michael Stig Ørbech;Lars Borgmann
Sprog
Englanti
Sideantal
336
Indbinding
Paperback
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Organisaatioteoria ja organisaatiopsykologia,Jatkokoulutusta varten
ISBN10
8741255767
ISBN13
9788741255767
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
9788741255767
SKU:
9788741255767
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.