Viestintä luo organisaation | Heidi Hansen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 52,57
ilman ALV 41,89
Kokonaishinta sis. toimitus 62,61
Kirjassa Communication Creates Your Organization (Viestintä luo organisaatiosi) kirjoittaja käyttää narratiivista lähestymistapaa viestintään osoittaakseen, miten organisaatiot syntyvät johtajien ja työntekijöiden välisessä vuorovaikutuksessa sekä organisaation ja maailman välisessä vuorovaikutuksessa. Tarinat auttavat meitä luomaan merkityksiä, ja siksi ne ovat tärkeitä sekä organisaation kehittämisen että paikannuksen välineenä. Kun tarinoiden muokkaava voima ymmärretään, niistä tulee sekä ymmärryksen että kehittymisen lähde.

Kirja tarjoaa näkemyksiä identiteetin, vision ja arvojen, kulttuurin, organisaation narratiivisen kehittämisen, sisäisen viestinnän, viestintäpolitiikkojen, viestinnän mittaamisen, työnantajabrändäyksen ja automaattisen viestinnän parissa työskentelystä

2. ensimmäisessä painoksessa painotetaan enemmän käytännön välineitä kulttuurin kanssa työskentelyyn, viestintäpolitiikkaan ja viestinnän mittaamiseen. Kirjaa on myös täydennetty kahdella uudella luvulla merkitysten koordinoidusta hallinnasta, joka täydentää narratiivista lähestymistapaa, ja muutosviestinnästä, koska tämä aihe on erittäin tärkeä useimmissa organisaatioissa. Useimpia kirjan lukuja on laajennettu kirjoittajan ensimmäisestä painoksesta saamien opetuskokemusten ja opiskelijoiden panoksen perusteella

Kirja on suunnattu korkeakouluopiskelijoille ja ammattilaisille, jotka haluavat pohtia enemmän päivittäistä viestintätyötään.