Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
sähköinen asiakaspalvelu on ratkaisevan tärkeää kaikille yrityksille, jotka haluavat myydä verkossa.
Joka päivä tuhannet tanskalaiset asiakkaat jättävät verkkokaupan kesken ostoprosessin. He ovat jo laittaneet tavaransa virtuaaliseen ostoskoriin ja ovat menossa kassalle. Silti he keskeyttävät kesken prosessin, koska heiltä yksinkertaisesti puuttuu apua ja palvelua ostoksen loppuunsaattamiseksi.
Konkreettisten esimerkkien avulla kirja tekee lukijalle selväksi, miten tärkeää on tarjota hyvää palvelua verkossa. Lukija saa käyttöönsä useita yksinkertaisia työkaluja, joilla hän voi parantaa palvelua asiakastyytyväisyyden ja ennen kaikkea liikevaihdon lisäämiseksi.
eCustomer Service on suunnattu sekä pienelle verkkokaupalle, jossa on vain yksi työntekijä, että isompien yritysten johdolle, jossa kokonaiset osastot hoitavat asiakaskyselyitä. Kyse ei siis ole siitä, kuinka monta asiakasta sinulla on. Vaan siitä, miten teet palvelustasi optimaalista kaikille.
Undertitel
avain tulevaan kauppaan
Forfatter
Jens Dalgaard;Jesper Wagner Lund
Sprog
Englanti
Sideantal
104
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Sähköinen kaupankäynti: liiketoiminnan näkökohdat,Viestintä ja esiintyminen liiketoiminnassa,Liiketoiminnan koulutukseen
ISBN10
8741262383
ISBN13
9788741262383
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788741262383
EAN:
9788741262383
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.