eCustomer service | Jens Dalgaard;Jesper Wagner Lund | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 24,59
ilman ALV 19,59
Kokonaishinta sis. toimitus 34,63
sähköinen asiakaspalvelu on ratkaisevan tärkeää kaikille yrityksille, jotka haluavat myydä verkossa.

Joka päivä tuhannet tanskalaiset asiakkaat jättävät verkkokaupan kesken ostoprosessin. He ovat jo laittaneet tavaransa virtuaaliseen ostoskoriin ja ovat menossa kassalle. Silti he keskeyttävät kesken prosessin, koska heiltä yksinkertaisesti puuttuu apua ja palvelua ostoksen loppuunsaattamiseksi.

Konkreettisten esimerkkien avulla kirja tekee lukijalle selväksi, miten tärkeää on tarjota hyvää palvelua verkossa. Lukija saa käyttöönsä useita yksinkertaisia työkaluja, joilla hän voi parantaa palvelua asiakastyytyväisyyden ja ennen kaikkea liikevaihdon lisäämiseksi.

eCustomer Service on suunnattu sekä pienelle verkkokaupalle, jossa on vain yksi työntekijä, että isompien yritysten johdolle, jossa kokonaiset osastot hoitavat asiakaskyselyitä. Kyse ei siis ole siitä, kuinka monta asiakasta sinulla on. Vaan siitä, miten teet palvelustasi optimaalista kaikille.