Palvelumuotoilu | Søren Bechmann | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Bring - Toimitus huoltopisteeseen

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 63,28
ilman ALV 51,03
Kokonaishinta sis. toimitus 63,28
Brändäyksellä on jo vuosia pyritty erottamaan tuotteet toisistaan, mutta usein tuotteet ovat täysin samanlaisia, ja uudet tuotteet ovat parhaimmillaan vain uusia versioita vanhoista.

Kansainvälisesti monet yritykset ovat ymmärtäneet, että palvelumuotoilu on erilainen ja toimivampi tapa erottautua muista, ja se on myös tie parempiin käyttäjäkokemuksiin, läheisempiin asiakassuhteisiin, tehokkuuden lisäämiseen ja kilpailukyvyn parantamiseen.

Palvelumuotoilussa on kyse asiakkaiden ymmärtämisestä ja hyvien kokemusten luomisesta heille, uusien palvelujen kehittämisestä ja nykyisten parantamisesta sekä siitä, että palvelut ovat asiakkaiden kysynnän kohteena ja tehokkaita yritysten kannalta.

Palvelumuotoilu on korkeakouluopetuksen oppikirja esimerkiksi myynnin, markkinoinnin ja viestinnän aloille, jonka avulla opiskelijat voivat auttaa yrityksiä työskentelemään palveluidensa, tuotteidensa ja asiakkaidensa kanssa entistä tehokkaammin.