Kasvatusteoria ja didaktiikka | Wolfgang Klafki | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 38,79
ilman ALV 30,91
Kokonaishinta sis. toimitus 48,83
Saksalainen kasvatustieteen ja pedagogiikan professori Wolfgang Klafki on kirjoittanut johdonmukaisen didaktisen teorian kasvatustieteen nykyaikaisessa merkityksessä. Kirjassa kehitetään Klafkin perusnäkemystä, jonka mukaan kaiken didaktisen kehittämisen on välttämättä perustuttava kasvatustieteelliseen teoriaan. Kirja sisältää myös täysin uusia didaktisia ja metodologisia pohdintoja opetuksen toteuttamisesta koulun arjessa.

Wolfgang Klafki on saavuttanut hieman epätavallisen aseman tanskalaisissa kasvatustieteellisissä piireissä: kategorista kasvatusta koskevalla teoriallaan hän on saavuttanut elävän klassikon aseman Rousseaun, Pestalozzin, Fröbelin ja muiden kasvatuksen historian suurten nimien rinnalla.

Vaikka Klafkin työ perustuu klassiseen henkis-tieteelliseen teoriaan, hän on sisällyttänyt kriittis-konstruktiiviseen teoriaansa keskeisiä näkökohtia uudemmista kasvatussuuntauksista.

Kun viime vuosina on palattu kulttuurilähtöisempään opetukseen ja oppiaineeseen on keskitytty uudelleen, Klafki on useiden "kylmissä" olleiden vuosien jälkeen palannut takaisin lämpimään. Klafki ei kuitenkaan tue uuskonservatiivisia suuntauksia, joissa keskitytään yksipuolisesti oppiaineisiin ja oppiaineeseen. Hän ei ole ainedidaktikko, vaan yleisdidaktikko.

Kehittäessään edelleen kategorista kasvatusteoriaa hän osoittaa, kuinka kokemuksella on tärkeä asema kaikessa oppimisessa, mutta nimenomaan eettisistä normeista nousevien arvo-orientaatioiden taustalla. Klafkille kasvatus, joka ei tunnusta taustalla olevaa kasvatusteoriaa, on merkityksetöntä.