Päiväkoti arkeen | Annegrethe Ahrenkiel, Birger Steen Nielsen, Camilla Schmidt, Finn Sommer & Niels Warring | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 35,32
ilman ALV 28,14
Kokonaishinta sis. toimitus 45,36
Kasvatustyö koostuu myös "pienistä" asioista, kuten vaipanvaihdosta, siivoamisesta ja lohduttamisesta - siksi myös tämä on otettava huomioon kasvatusalan ammatillisuudessa. Tässä kirjassa ehdotetaan uutta ymmärrystä kasvatusalan laitostyöstä kokonaisuutena.

Kirjoittajat tutkivat pyrkimyksiä luoda kokonaisvaltaista pedagogiikkaa päiväkoteihin ja lisätä näin lasten elämään sosiaalisia perusominaisuuksia.

He ovat seuranneet kahden päiväkodin arkea varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan. Kyse on lasten vastaanotosta, yhteisistä aktiviteeteista, lounaasta, vapaasta leikistä ja myös henkilökunnan kokouksista.

Kirjan pointti on, että pedagogisia tehtäviä (kuten kohdennettua, suunniteltua toimintaa lasten kanssa) on mahdotonta erottaa ehkä banaaleimmista ja rutiininomaisemmista hoitotehtävistä, joita voisi kutsua hoitamattomaksi ammattitaidoksi.

Tämä siirtää huomion siihen, mitä kasvattajat todella saavat aikaan lasten kanssa, eikä siihen, mihin heillä ei ole aikaa tai mihin he eivät pysty.Toivottavasti tämä voi olla perusta uusille keskusteluille pedagogisen työn laadusta, johon kuuluu koko laitoksen arki. Eikä vähiten siihen, millaisia päivähoitolaitoksia - ja millaista ammatillistumista - halutaan.