Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
42,47
ilman ALV 34,25
Kokonaishinta sis. toimitus
52,39
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Hanki lisää vaikutusvaltaa ja tee valttisi tämän kirjan avulla. Kirjailija osoittaa, miten tehokkain tie vaikuttamiseen kulkee henkilökohtaisten suhteiden kautta. Konteksti voittaa siis substanssin. Mutta miten käytät vaikutusvaltaasi eettisesti kestävällä tavalla, joka pikemminkin ruokkii suhdetta kuin tuhoaa sen? Miten saat työntekijäsi noudattamaan strategiaa? Miten saat asiakkaasi ostamaan? Miten saat kollegasi sanomaan "kyllä"? Miten saat teini-ikäisesi siivoamaan huoneensa? Entä miten voitat keskustelun, väittelyn tai tehtävän? Henkilökohtainen vaikuttaminen kokoaa yhteen viimeisten neljänkymmenen vuoden aikana alalla tehdyn tutkimuksen ja yhdistää sen tutkimuksiin ammattimaisista myyjistä, neuvottelijoista ja poliitikoista, jotka toimivat etujen, argumenttien ja vaikutusvallan risteyskohdassa. Tuloksena on 63 konkreettista strategiaa, joiden avulla voit kasvattaa henkilökohtaista vaikutusvaltaasi.
Matkan varrella pääset pyörrematkalle avustustyöntekijänä Afrikassa, murhaajana raitiovaunussa ja suklaata syövänä koehenkilönä, kun rinnallasi ovat Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, eläintarhan gepardi, eikä vähäisimpänä paras ystäväsi.
Morten Sehested Münster on koulutukseltaan retoriikan maisteri ja entinen osakas viestintätoimisto BRO Kommunikaatiossa. Nykyään hän johtaa omaa konsulttitoimistoaan, joka keskittyy käyttäytymissuunnitteluun ja käyttäytymispsykologiaan. Morten on myös kirjoittanut bestsellerin Jytte markkinoinnista on valitettavasti poissa päiviltä.
Undertitel
Miten liikutetaan ihmisiä, tuotteita ja asenteita
Forfatter
Morten Münster
Sprog
Englanti
Sideantal
189
Indbinding
Vihko
Søgeord
jytte alkaen markkinointi,suostutteleva retoriikka,tönäisy,miten suostutella muita
Udgave
1
Forlag
Frydenlund
Tema gruppe(r)
Sosiaalipsykologia ja ryhmäpsykologia
ISBN10
8771181466
ISBN13
9788771181463
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788771181463
EAN:
9788771181463
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.