Vihanhallinta esikoulussa ja päiväkodissa | Maria Dressler & Camilla Obel | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 35,56
ilman ALV 28,68
Kokonaishinta sis. toimitus 45,48
Kirja on suunnattu opettajalle, kasvattajalle tai TVT-ohjaajalle, joka haluaa työskennellä lasten ja heidän voimakkaiden tunteidensa kanssa.

Tavallinen koulu- tai päiväkotipäivä on täynnä tunteita. Lapset ovat iloisia, surullisia, turhautuneita, huolissaan tai peloissaan. He reagoivat ystäviensä käyttäytymiseen ja aikuisten - vanhempien, opettajien ja kasvattajien - mielialoihin

Tunteet ovat ratkaisevan tärkeitä hyvinvoinnillemme, hyvinvoinnillemme ja oppimisellemme. Siksi meidän aikuisten pitäisi keskittyä massiivisesti siihen, miten sekä me että lapset ymmärrämme ja käsittelemme monia tunteita. Mutta sellaista aikaa ei ole, ei koulussa eikä päiväkodissa.

Tämä kirja on käsikirja opettajille ja kasvattajille, jotka haluavat ymmärtää ja työskennellä vihaisten ja ilmeikkäiden lasten kanssa. Se on myös kirja kaikista muista lapsista, jotka myös suuttuvat - mutta jotka eivät vain osoita sitä olemalla villejä ja väkivaltaisia.

Kirjoittajat esittävät sekä teoreettisen että metodologisen lähestymistavan vihaan ja muihin vaikeasti hallittaviin tunneilmaisuihin ja -reaktioihin sekä laajan valikoiman harjoituksia ja käytännön ehdotuksia, joita kasvattajat ja opettajat voivat soveltaa suoraan työssään vanhempien lasten kanssa päiväkodeissa ja ala-asteen oppilaiden kanssa.

Kyse on lasten kohtaamisesta, heidän ymmärtämisestään ja heidän opettamisestaan ymmärtämään itseään, ennen kuin se päättyy koulun ja kodin välisiin keskusteluihin, psykologian oppitunteihin, erityisopetukseen tai pahimmassa tapauksessa tyytymättömyyteen ja väkivaltaan.

Maria Dressler on psykologi ja Camilla Obel on opettaja. Yhdessä he johtavat Rødovren kunnassa Diamant-ohjelmaa, joka on erikoistunut vihanhallintaohjelmiin, jotka voidaan toteuttaa suoraan käytännössä.