Håndbog for ressourceteams and vejledere i skolen | Heidi Honig Spring | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 27,89
ilman ALV 22,49
Kokonaishinta sis. toimitus 37,81
Kirja antaa sinulle esimiehenä, resurssihenkilönä ja johtajana ammatillisen perustan hedelmälliseen työhön koulun resurssiryhmässä.

Resurssitiimit, osallisuustiimit, PLC:t - rakkaalla lapsella on monta nimeä. Yhteistä niille on kuitenkin se, että osallistujien voi olla vaikea löytää työlle suuntaa, puitteita, sisältöä ja ennen kaikkea rajoja. Tämä kirja antaa työkaluja ja näyttää tietä: se kertoo jaetusta ammattitaidosta, siitä, miten työ voidaan organisoida ja miten se voi käytännössä toimia, sudenkuopista, oikeutuksesta suhteessa johtoon ja paljon muuta.

Kirjan ensimmäisessä osassa tarkastellaan resurssiryhmää sisäisesti, määritellään, mitä resurssihenkilö ja resurssiryhmä itse asiassa ovat, ja tarkastellaan osaamista, haasteita, tarpeita sekä tavoite- ja toimintasuunnitelmia.

Toisessa osassa käsitellään ulkoista resurssiryhmää: vanhempia, oppilaita, johtoa ja muita kollegoita. Kirjassa käsitellään muun muassa tarvearviointia, havainnointia, oppituntien suunnittelua, yhteisopettajuutta sekä oppimis- ja hyvinvointikeskusteluja.

Kirjassa on runsaasti työkaluja ja oppaita, kuten tiimisopimus, ohjauksen menettelytavat, työnkuvaukset, opetuksen havainnointi, didaktiset oppimis- ja hyvinvointikeskustelut, oppilaiden kysymysoppaat, tavoite- ja toimintasuunnitelmat jne. Kirja perustuu uusimpaan tutkimukseen Uudesta-Seelannista, ja se on suunnattu kouluissa ja niiden ympäristössä työskenteleville esimiehille, resurssihenkilöille ja johtajille.

Osoitteesta www.frydenlund.dk voi ladata kirjan kopiolomakkeen ilmaiseksi.

Heidi Honig Spring on systeemisen johtamisen ja konsultoinnin koulutuksen saanut opettaja ja erityisopetuksen maisteri. Hän työskentelee AKT- ja inkluusiokonsulttina Høje-Taastrupin kunnassa ja on pedagogiikan ja oppimisen ammatillinen johtaja. Hän on kirjoittanut lukuisia kirjoja.