Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Extreme Networks preventive maintenance helps to avoid future issues, while their Technical Assistance Center (TAC) team and eSupport website enable you to quickly research and resolve issues. ExtremeWorks Maintenance and Support provides you with the security of knowing that you have access to expertise and support when the unexpected occurs.
Tuotekuvaus
Extreme Networks ExtremeWorks Return to Factory - laajennettu palvelusopimus - 1 vuosi
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Tuotteen vaihto
Sopimusaika
1 vuosi
Vasteaika
10 arkipäivää
Generelt
Sisältää huollon
385 watt
Sopimusaika
1 x datakabel
Inn-enhet
Huolto ja tuki
Solenoidehettelås, hettesensor
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
97001-H34048
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.