Kehitteillä oleva didaktiikka | Ane Qvortrup, Torben Spanget Christensen, Nikolaj Elf, Peter Hobel, Solveig Troelsen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 38,79
ilman ALV 30,91
Kokonaishinta sis. toimitus 48,83
didactics in Development -kirjan 20 luvussa, jotka ovat tanskalaisten ja kansainvälisten tutkijoiden sekä didaktisen käytännön edustajien kirjoittamia, tehdään katsaus ja katsotaan tulevaisuuteen. Kirjan luvut ovat vertaisarvioituja, ja ne edustavat uusinta tutkimusta, jolla on merkitystä sekä didaktiikan alan ammattilaisille että tutkijoille.

"Didaktiikka kehityksessä" jakautuu neljään osaan: ensimmäisessä osassa käsitellään didaktiikan sisällöllisiä näkökohtia sekä laajasti että teoreettisesti, ja esimerkkinä ovat didaktiikan kirjoittaminen eri yhteyksissä; toisessa osassa käsitellään muodollisia näkökohtia ja tarkastellaan didaktisia lähestymistapoja ala- ja yläkouluissa; kolmannessa osassa tarkastellaan didaktiikan organisointia eri yhteyksissä; ja neljännessä osassa käsitellään didaktiikan luontaista normatiivisuutta (tai normatiivisuuksia).

Kirja on tarkoitettu opettajille, opiskelijoille ja tutkijoille, jotka ovat kiinnostuneita ala- ja yläkoulun didaktisista kysymyksistä.