Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Methodology - for Marketing and Service esittelee tärkeimmät metodologiset käsitteet ja teoriat sekä analyysiprosessin. Se on myös opas hyvän ongelmanasettelun työstämiseen.
Oppikirjan tarkoituksena on auttaa opiskelijaa pohtimaan annettua ongelmaa ja tunnistamaan oikea ongelma. Opiskelijan odotetaan sitten pystyvän soveltamaan oikeita menetelmiä ongelman ratkaisemiseksi ja pystyvän esittämään tuloksen - toimeksiannossa tai yrityksessä.
Kirjassa käsitellään metodologisia peruskäsitteitä, ongelman tunnistamista ja muotoilua, tiedonkeruuta, markkina-analyysiä, analyysiprosessia ja tutkimuksen suunnittelua, kvantitatiivista ja kvalitatiivista analyysia, tietojen käsittelyä, taloustiedettä, seurantaa ja palautetta sekä analyysityyppejä.
Oppikirja on suunnattu liiketalouden opintoihin, esimerkiksi markkinointitalouteen ja palvelutalouteen.
Forfatter
Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen
Sprog
Englanti
Sideantal
272
Indbinding
Nidottu
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Taloustiede
ISBN10
8741271897
ISBN13
9788741271897
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788741271897
EAN:
9788741271897
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.