Kuvataide - oppiaine koulussa | Rachel Zachariassen;Elin Østergaard | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Päävarastossa
Päävarastossa. Tilaa ennen klo 15:00 niin pyrimme lähettämään tuotteen tänään. (arkipäivisin) Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80

VARASTOTARJOUS

Tuotetta on päävarastossa 1 kappaletta

Nykyinen hinta on voimassa niin kauan kuin erää on jäljellä varastossa.

EUR 48,52
ilman ALV 39,13
Kokonaishinta sis. toimitus 58,44
Tämän kirjan tavoitteena on innostaa oppilaita, opettajia ja koulujen kasvattajia luomaan parhaat edellytykset kuvataiteen oppiaineelle, jotta oppilaat kokisivat iloa ja uteliaisuutta ilmaista itseään visuaalisesti ja kokeilevasti kuvien ja kuvatyöskentelyn avulla.

Visual Art - A Subject for Schools perustuu oppiaineen tarkoitukseen ja kuvataiteen kannalta tärkeisiin didaktiikkaan, ja kirjoittajat käsittelevät muun muassa visuaalista kulttuuria, multimodaalisuutta, luovuutta, innovointia, estetiikkaa ja kestävyyttä.

Kirjassa on suuri määrä esimerkkejä - jotka on kuvattu tekstissä ja kuvissa - konkreettisista opetusohjelmista, jotka kattavat monia oppiaineita ja joissa kokeillaan sekä taso-, tila- että digitaalista kuvatyöskentelyä. Kirjassa on myös ehdotuksia siitä, miten luoda visuaalinen, aistillinen ja elävä työpajatyöskentely-ympäristö, joka voi edistää oppilaiden oppimista. Lopuksi kirjoittajat kuvaavat, miten ulkotilaa ja taidemuseota voidaan käyttää oppimistilana.