Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Tukipalvelun päivitys - osat ja työ (järjestelmälle, jossa on 3 vuoden takuu) - 3 vuotta (alkuperäisen laitteen ostopäivästä) - paikan päällä - vasteaika: NBD - ThinkCentre M90; M90a Gen 2; M90a Gen 3; M90a Pro Gen 3; M910; M920z AIO; M93; X1
Tuotetta on etävarastossamme. Toimitusaika noin 3-4 työpäivää.
Toimitetaan sähköpostiin 48 tunnin sisällä.
EUR
155,40
ilman ALV 125,32
Kokonaishinta sis. toimitus
155,40
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Trust Lenovo to cover the full lifecycle of your IT assets and free your technicians to focus on what counts. A true business partner dedicated to your satisfaction and success, Lenovo offers a portfolio of service and support solutions. As IT budgets contract, you want to realize increased efficiency from your existing in-house IT support teams. The Lenovo Premier Support assists by providing highly trained personnel to support during extended hours with a focus on advanced troubleshooting and dedicated case management.
Tuotekuvaus
Lenovo Premier Support with Onsite NBD - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
5WS0V08537
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.