Den hybride skole | Birgitte Holm Sørensen, Karin Tweddel Levinsen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 31,97
ilman ALV 25,47
Kokonaishinta sis. toimitus 42,01
Koulun tehtävänä on antaa oppilaille valmiudet kehittyä tulevaisuuden elämänvalmiiksi aikuisiksi digitalisoituneessa ja demokraattisessa yhteiskunnassa. Nyt ja lähitulevaisuudessa jo nähtävissä olevat muutokset merkitsevät kuitenkin sitä, että tämä tehtävä on erilainen kuin mitä tähän asti on oletettu ja harjoitettu. Yksi tärkeimmistä muutoksista on se, että oppilaat eivät enää koe fyysistä ja virtuaalista tilaa erillisinä kokonaisuuksina vaan muuttuvina tiloina, jotka ovat samanaikaisesti fyysisiä ja digitaalisia - hybriditiloja.

Kirjassa pyritään osoittamaan, miten nämä olosuhteet haastavat koulun ja sen roolin yhteiskunnassa, pedagogiset ja didaktiset lähestymistavat ja käytännöt, akateemisen sisällön ja näin ollen pohjimmiltaan sen, mitä koulun pitäisi kouluttaa oppilaat hallitsemaan. Koulua ei kuitenkaan haasta ainoastaan se, että lapset ja nuoret oppilaina elävät suurelta osin sulautuneessa yhteisessä kulttuurissa, kun taas koulun käytännöistä vastaavat aikuiset elävät ensisijaisesti niin sanotussa esiyhteisessä kulttuurissa, jossa fyysinen ja digitaalinen ulottuvuus ymmärretään edelleen erillisinä kokonaisuuksina.

Kun vielä 10 vuotta sitten tunnustettiin, että digitalisaatio vaikuttaa siihen, miten ymmärrämme ja toteutamme koulutusta, demokratiaa ja sosiaalista yhteenkuuluvuutta, nykyään on kyse hyvin erilaisista ja voimakkaammista voimista ja muutoksista, jotka vaikuttavat ja muuttavat sitä, mitä on tärkeää oppia ja hallita tulevan työelämän ja sosiaalisen elämän kannalta.