Sosiaali- ja erityisopetuksen laatu | Inge Andrea Bjørnshave | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Bring - Toimitus huoltopisteeseen

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 70,94
ilman ALV 57,21
Kokonaishinta sis. toimitus 70,94
Tämä peruskirja tarjoaa johdannon sosiaali- ja erityispedagogiikan osaamisalueisiin, tieto- ja taitotavoitteisiin. Se tarjoaa teoreettista ja käytännön tietoa tämän suhteellisen laajan alan keskeisistä käsitteistä ja elementeistä. Kirja tarjoaa myös didaktisia lähestymistapoja sekä opettajalle että opiskelijalle, kuten pohdintakysymyksiä, tapauskeskusteluja ja ehdotuksia lisäkirjallisuudesta.

Kirjan ensisijaisena kohderyhmänä ovat sosiaali- ja erityispedagogiikan opiskelijat ja heidän opettajansa, mutta se on erittäin tärkeä myös jo koulutetuille sosiaali- ja erityispedagogeille.

Bogen er bygget op om de fire kompetenceområder, der er præciseret i bekendtgørelsen for det social- og specialpædagogiske område. Det er:Mennesker i udsatte positionerIdentitet og fællesskabRelation og kommunikationSamarbejde og udvikling.
Bogen består således af fire dele, der hver især bidrager til at indkredse og nuancere den aktuelle viden om og forskning på det enkelte kompetenceområdes videns- og færdighedsområder.
Bogens forfattere repræsenterer alle på den ene eller den anden måde specialiseringen i Danmark enten som undervisere, forskere eller praktikere. Målet med den brede forfattersammensætning har været at bidrage til, at studerende kan perspektivere praksis til relevante nationale og internationale forskningsresultater og udviklingstendenser på området.
Bogen indeholder bidrag fra Annika Foxby, Astrid Hestbech, Bennyé D. Austring, Birgit Kirkebæk, Charlotte Nørgaard, Christian Sung Dan Pedersen, Gitte Riis Hansen, Göran Krantz, Hans Månsson, Heidi Lykke Nis