ComputerSalg.fi
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 10,04 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 43,65
ilman ALV 34,78
Kokonaishinta sis. toimitus 53,69
Vuosituhannen vaihteen jälkeen yhä useammat oppilaat ovat osallistuneet säännölliseen ulkoilmaopetukseen, ja uusin tutkimus osoittaa, että vajaassa viidenneksessä tanskalaisista peruskouluista on yksi tai useampi luokka, jossa opetetaan ulkoilma-aktiviteetteja luonnossa, viheralueilla tai vieraillaan kulttuurilaitoksissa - usein koulun lähialueella.

Kirjassa kuvataan ja käsitellään viimeisten 20 vuoden aikana toteutetun ulkoilmakasvatustutkimuksen tuloksia keskittyen historiallisiin ja terveydellisiin näkökohtiin. Lukijalle esitellään tähän mennessä suurimpien tanskalaisten tutkimushankkeiden, TEACHOUT-tutkimuksen ja Ulkoilmakasvatuksen kehittäminen -tutkimuksen, tulokset.

Kirjan viimeisessä osassa lukija voi arvioida tanskalaista ulkoilmakasvatustutkimusta kansainvälisestä näkökulmasta, ja siinä tarkastellaan lyhyesti kahdentoista maan tähänastista ulkoilmakasvatustutkimusta ja -työtä, ja erityistä huomiota kiinnitetään Skotlannin ulkoilmakasvatukseen.

TEACHOUT-hankkeen tulokset on suunnattu erityisesti koulujen johtajille, opettajille, kasvattajille ja opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita ulkoilmaopetuksen mahdollisuuksista, ja niiden pitäisi varmasti herättää pohdintaa myös poliittisissa päätöksentekijöissä, jotka pohtivat, miten peruskouluissa voidaan edistää terveyttä, hyvinvointia ja oppimista.