Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Klassinen ja moderni mediateoria on ensimmäinen kattava tanskalainen esitys mediateorian keskeisistä suuntauksista, koulukunnista ja paradigmoista. Tarve tanskankieliselle mediateorian peruskirjalle on ilmennyt media- ja viestintätieteiden kasvusta Tanskassa 1980-luvulta lähtien ja kiinnostuksesta median asemaan lähitieteissä.
Politiikasta, kulttuurista ja uskonnosta työhön, vapaa-aikaan ja kulutukseen, media on keskeinen osa nykyajan elämää ja yhteiskuntaa. Kirjassa pyritään levittämään johtavia media- ja viestintäteorioita ja osoittamaan, miten ymmärryksemme mediateoriasta on muuttunut media- ja tietotekniikkamaiseman muutosten myötä.
Kirja tarjoaa historiallisen katsauksen mediateorian syntyyn ja kehitykseen. Kronologisesti kirja ulottuu 1900-luvun alkuun, jolloin ensimmäiset mediateoreettiset pohdinnat muotoiltiin. Tämän jälkeen tarkastellaan mediateorian systemaattisempaa kehitystä sodanjälkeisellä kaudella. Kirjan lopussa esitetään joukko teorioita, jotka tarjoavat kehyksen ymmärtää muutoksia, joita mediateknologian - ja erityisesti digitaalisen median - kehitys viime vuosina on saanut aikaan median, ihmisten ja yhteiskunnan välisissä suhteissa.
Kirja on jäsennelty kronologisesti, ja se koostuu kolmesta osasta: "Klassinen media- ja viestintäteoria", "Viimeaikainen mediateoria" ja "Muutokset mediassa ja viestinnässä". Yksittäisissä luvuissa esitellään aikakauden keskeiset teoriat ja lopuksi esitetään yleiskatsaus keskeisiin käsitteisiin.
Media-, viihde-, informaatio- ja viestintäammatit,Korkea-asteen ja yliopistokoulutus
ISBN10
8741272610
ISBN13
9788741272610
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
9788741272610
SKU:
9788741272610
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.