Hewlett Packard Enterprise 3Y Tech Care Critical, 1 lisenssi(t), 3 vuosi/vuosia
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Leveres via mail
Tämä tuote toimitetaan digitaalisena 48-tunnin sisällä sähköpostiisi.

Toimitetaan sähköpostiin 48 tunnin sisällä.

Dette produkt leveres digitalt via mail inden for 48 timer.
EUR 2.056,86
ilman ALV 1.658,76
Kokonaishinta sis. toimitus 2.056,86
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) on HPE:n laitteisto- ja ohjelmistotuotteiden (HPE-tuotteet) operatiivinen tukikokemus. HPE Tech Care auttaa IT-tiimejä keskittymään liiketoiminnan eteenpäin viemiseen etsimällä proaktiivisesti parempia tapoja tehdä asioita sen sijaan, että keskityttäisiin vain reaktiivisiin ongelmiin.

HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle mahdollistamalla suoran yhteyden tuotekohtaisiin asiantuntijoihin ja tarjoamalla yleistä teknistä opastusta, jonka avulla asiakkaat voivat paitsi vähentää riskejä myös etsiä jatkuvasti tapoja tehdä asioita tehokkaammin. HPE Tech Care -asiakkaat voivat saada apua useiden eri kanavien kautta, joita ovat puhelin, HPE:n moderoidut foorumit, joissa on määritellyt vastausajat, automaattinen tapahtumien kirjaaminen ja reaaliaikainen chat-toiminto. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisosaamista laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisasiantuntemusta laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä, ja se estää asiakasta käyttämästä aikaa vastaamalla joskus tarpeettomiin triage- tai oikeutuskysymyksiin.

HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle tarjoamalla yleistä teknistä opastusta tuetun tuotteen toimintaan, hallintaan ja tietoturvaan.

HPE Support Center tarjoaa parannetun ja yksilöllisen digitaalisen kokemuksen, joka auttaa asiakkaita hallitsemaan omaisuuttaan tunnistamalla asiakkaan ympäristöön asennetut eri tuotteet ja sen, miten nämä tuotteet ovat vuorovaikutuksessa keskenään. Uusien itsepalvelutyökalujen avulla asiakkaat voivat suorittaa tiettyjä toimintoja ilman tukitapahtuman avaamista, ja lisäksi ne tarjoavat portaalin kuratoituja tietoresursseja. HPE Tech Care tarjoaa pääsyn HPE:n resursseihin, jotka auttavat edistämään toiminnan erinomaisuutta ja suorituskyvyn optimointia reunasta pilveen.