Tuotenumero: [7600722] | Valmistaja: HP | Mallinum: H37V5E
Leveres via mail
Tämä tuote toimitetaan digitaalisena 48-tunnin sisällä sähköpostiisi.
Toimitetaan sähköpostiin 48 tunnin sisällä.
Dette produkt leveres digitalt via mail inden for 48 timer.
EUR
53.018,15
ilman ALV 42.756,57
Kokonaishinta sis. toimitus
53.018,15
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) on HPE:n laitteisto- ja ohjelmistotuotteiden (HPE-tuotteet) operatiivinen tukikokemus. HPE Tech Care auttaa IT-tiimejä keskittymään liiketoiminnan eteenpäin viemiseen etsimällä proaktiivisesti parempia tapoja tehdä asioita sen sijaan, että keskityttäisiin vain reaktiivisiin ongelmiin.
HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle mahdollistamalla suoran yhteyden tuotekohtaisiin asiantuntijoihin ja tarjoamalla yleistä teknistä opastusta, jonka avulla asiakkaat voivat paitsi vähentää riskejä myös etsiä jatkuvasti tapoja tehdä asioita tehokkaammin. HPE Tech Care -asiakkaat voivat saada apua useiden eri kanavien kautta, joita ovat puhelin, HPE:n moderoidut foorumit, joissa on määritellyt vastausajat, automaattinen tapahtumien kirjaaminen ja reaaliaikainen chat-toiminto. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisosaamista laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisasiantuntemusta laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä, ja se estää asiakasta käyttämästä aikaa vastaamalla joskus tarpeettomiin triage- tai oikeutuskysymyksiin.
HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle tarjoamalla yleistä teknistä opastusta tuetun tuotteen toimintaan, hallintaan ja tietoturvaan.
HPE Support Center tarjoaa parannetun ja yksilöllisen digitaalisen kokemuksen, joka auttaa asiakkaita hallitsemaan omaisuuttaan tunnistamalla asiakkaan ympäristöön asennetut eri tuotteet ja sen, miten nämä tuotteet ovat vuorovaikutuksessa keskenään. Uusien itsepalvelutyökalujen avulla asiakkaat voivat suorittaa tiettyjä toimintoja ilman tukitapahtuman avaamista, ja lisäksi ne tarjoavat portaalin kuratoituja tietoresursseja. HPE Tech Care tarjoaa pääsyn HPE:n resursseihin, jotka auttavat edistämään toiminnan erinomaisuutta ja suorituskyvyn optimointia reunasta pilveen.
Tuotekuvaus
HPE Pointnext Tech Care Critical Service with Defective Media Retention - laajennettu palvelusopimus - 4 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
4 vuotta
Korjausaika
6 tuntia
Huollon saatavuus
24 tuntia päivässä / 7 päivää viikossa
Suunniteltu malleihin
P/N: P18680-B21, P18680R-B21
Generelt
Sisältää huollon
15 watt
Sopimusaika
3 måneders garanti
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
H37V5E
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.