Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
57,28
ilman ALV 46,19
Kokonaishinta sis. toimitus
67,20
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
2. sales & Communication -teoksen toinen painos on oppikirja siitä, miten tulla tehokkaaksi ja tuloshakuiseksi myyjäksi, joka viihtyy työssään.
Kaikki luvut on päivitetty perusteellisesti myynnin ja viestinnän viimeisimmän kehityksen mukaisesti, ja mukaan on lisätty uusi luku henkilökohtaisesta johtajuudesta myynnissä. Kirjassa käsitellään monia hyvän myynnin ajankohtaisia näkökohtia:
viestintä ja myynti verkkokontekstissa Hyvä pitch Henkilötypologiat ja vahvuusprofiili Mindfulness ja digitaalinen johtajuus Myyntitekniikat myynnin valmisteluun ja toteuttamiseen Neuvottelu Kirjallinen myyntiviestintä luovuuteen keskittyen Digitaaliset myyntityökalut ja sosiaalinen myyntityö Kulttuurien väliset myyntitaidot Myynnin suunnittelu
Kirja on suunnattu markkinointitalouden opetussuunnitelman myyntiin ja viestintään liittyville kurssiosioille, mutta sen voi lukea kuka tahansa myynnin parissa työskentelevä henkilö, joka haluaa perusymmärryksen siitä, miten hyvää myyntiä rakennetaan oikeanlaisella kommunikaatiolla - niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.
Undertitel
henkilökohtainen, sosiaalinen ja kansainvälinen
Forfatter
Mette Risgaard Olsen;Louise Grue Bennike
Sprog
Englanti
Sideantal
312
Indbinding
Vihko
Udgave
2
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Viestintä ja esiintyminen liike-elämässä,Yrityskoulutukseen
ISBN10
8702313796
ISBN13
9788702313796
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
9788702313796
SKU:
9788702313796
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.