ComputerSalg.fi
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Bring - Toimitus huoltopisteeseen

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 77,03
ilman ALV 62,12
Kokonaishinta sis. toimitus 77,03
MODERN MARKKINOINTI on oppikirja markkinoinnista yhä digitaalisemmassa maailmassa, jossa uudet olosuhteet, haasteet ja mahdollisuudet muuttavat jatkuvasti sekä yritysten että kuluttajien arkea ja tulevaisuutta.

TEKNOLOGIA JA DIGITALISOITUMINEN ovat vaikuttaneet markkinoinnin kaikkiin osa-alueisiin. Kirjassa käsitellään klassisia markkinointiteorioita, -malleja ja -käsitteitä. Samalla se sisältää ja integroi uusimmat markkinointikäsitteet ja digitaaliset alustat ja kanavat, jotka tarjoavat suuria mahdollisuuksia sekä markkinoijille että kuluttajille, mutta myös uhkia ja haasteita perinteisille lähestymistavoille ja liiketoimintamalleille.

PROMOTION PARAMETRI kaikissa nykyaikaisissa muodoissaan kuvataan, analysoidaan ja havainnollistetaan perusteellisesti käyttämällä maksetun, omistetun ja ansaitun median terminologiaa. Verkkopromootion muotoja ja uusia implisiittisiä mainosmuotoja, kuten brändattua sisältöä, vaikuttajamarkkinointia ja natiivimainontaa, käsitellään erillisissä luvuissa.

Tämä neljäs painos on päivitetty viimeisimpien suuntausten mukaan. Sen jälkeen, kun kirjassa on esitelty ja käsitelty asiakkaalle tuotettavan arvon luomisen peruskäsitteitä, se on jaettu seitsemään osaan, joissa käydään loogisesti läpi kaikki markkinoinnin vaiheet:


tilanneanalyysi, ulkoinen ja sisäinen
Kokonaisstrategia ja tavoitteet
Segmentointi, kohderyhmät ja asemointi
Kansainvälinen markkinointi
Arvon luominen tuotteella, hinnalla ja jakelulla
Arvon luominen viestinnällä markkinoille ja markkinoiden kanssa
Markkinointiponnistelujen arviointi, mukaan lukien vaikutusten mittaaminenKirjaon








suunnattu lyhyelle ja keskipitkälle korkea-asteen koulutukselle, esimerkiksi kauppakorkeakoulujen, kauppakorkeakoulujen ja ammatillisten kandidaattiohjelmien vastaaville kandidaattiohjelmille.