Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen
Gratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.
24,80
EUR
77,03
ilman ALV 62,12
Kokonaishinta sis. toimitus
77,03
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
MODERN MARKKINOINTI on oppikirja markkinoinnista yhä digitaalisemmassa maailmassa, jossa uudet olosuhteet, haasteet ja mahdollisuudet muuttavat jatkuvasti sekä yritysten että kuluttajien arkea ja tulevaisuutta.
TEKNOLOGIA JA DIGITALISOITUMINEN ovat vaikuttaneet markkinoinnin kaikkiin osa-alueisiin. Kirjassa käsitellään klassisia markkinointiteorioita, -malleja ja -käsitteitä. Samalla se sisältää ja integroi uusimmat markkinointikäsitteet ja digitaaliset alustat ja kanavat, jotka tarjoavat suuria mahdollisuuksia sekä markkinoijille että kuluttajille, mutta myös uhkia ja haasteita perinteisille lähestymistavoille ja liiketoimintamalleille.
PROMOTION PARAMETRI kaikissa nykyaikaisissa muodoissaan kuvataan, analysoidaan ja havainnollistetaan perusteellisesti käyttämällä maksetun, omistetun ja ansaitun median terminologiaa. Verkkopromootion muotoja ja uusia implisiittisiä mainosmuotoja, kuten brändattua sisältöä, vaikuttajamarkkinointia ja natiivimainontaa, käsitellään erillisissä luvuissa.
Tämä neljäs painos on päivitetty viimeisimpien suuntausten mukaan. Sen jälkeen, kun kirjassa on esitelty ja käsitelty asiakkaalle tuotettavan arvon luomisen peruskäsitteitä, se on jaettu seitsemään osaan, joissa käydään loogisesti läpi kaikki markkinoinnin vaiheet:
tilanneanalyysi, ulkoinen ja sisäinen Kokonaisstrategia ja tavoitteet Segmentointi, kohderyhmät ja asemointi Kansainvälinen markkinointi Arvon luominen tuotteella, hinnalla ja jakelulla Arvon luominen viestinnällä markkinoille ja markkinoiden kanssa Markkinointiponnistelujen arviointi, mukaan lukien vaikutusten mittaaminenKirjaon
suunnattu lyhyelle ja keskipitkälle korkea-asteen koulutukselle, esimerkiksi kauppakorkeakoulujen, kauppakorkeakoulujen ja ammatillisten kandidaattiohjelmien vastaaville kandidaattiohjelmille.
Forfatter
Svend Hollensen;Poul K. Faarup;Ole E. Andersen
Sprog
Englanti
Sideantal
884
Indbinding
Vihko
Udgave
4
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Viestintä ja esiintyminen liike-elämässä,Yrityskoulutukseen
ISBN10
8702317138
ISBN13
9788702317138
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788702317138
EAN:
9788702317138
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.