Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Miten poliitikot saavat meidät näkemään myönteistä heidän ajamissaan asioissa ja miten he välttävät tehokkaasti kritiikkiä? Miten taitavat myyjät onnistuvat aina löytämään tuotteesta sellaisen puolen, joka saa meidät ostamaan? Ja miten ihmiset esittävät itsensä kiinnostavina? Retoriikan salaiset paikat antavat lukijalle mahdollisuuden purkaa systemaattisesti argumentit, jotka ympäröivät meitä kansalaisina, kuluttajina ja lähimmäisinä ihmisinä.
Kirjoittajat elvyttävät antiikin retoriikan käsitteen argumentaation topik ja osoittavat, miten kohtaamiemme argumenttien moninaisuus on peräisin samoista harvoista "paikoista". Kirjoittajat ovat kartoittaneet yleisimmät paikat, joista poliitikot, tuottajat ja yksityishenkilöt ammentavat argumenttinsa, ja keränneet ne kolmeen luetteloon. Luetteloiden avulla on mahdollista tunnistaa ja nähdä läpi argumentit, joiden tarkoituksena on saada meidät äänestämään, ostamaan ja "tykkäämään". Kirja paljastaa myös, miten sorretut viestijät pyrkivät kritiikin kohteeksi joutuessaan siirtämään viestintää salaa paikasta toiseen.
Kirja on suunnattu opiskelijoille ja kaikille muille, jotka haluavat vahvistaa kriittistä retorista aistiaan.
Kirjan ovat kirjoittaneet Christina Pontoppidan, tohtorikoulutettava Etelä-Tanskan yliopiston journalismikeskuksesta, Jonas Gabrielsen, tohtorikoulutettava, retoriikan apulaisprofessori Roskilden yliopistosta ja Heidi Jønch-Clausen, tohtorikoulutettava, johtajuus- ja viestintäkouluttaja EY:stä
"Tämä on jotain niinkin harvinaista kuin kirja, joka on täynnä omaperäisiä ja hyvin esitettyjä pointteja. Vaikka topicismi on keskeinen retorinen työkalu, kuten kirjoittajat toteavat, se on osittain unohdettu ja osittain kaipaa päivittämistä, jos se halutaan löytää uudelleen nykyisyydessä/nykypäivää varten. Tämä kirja sekä osoittaa antiikin ajattelun jatkuvan relevanssin että kääntää sen nykypäivän tanskalaiseen kontekstiin."
"Alkuperäistutkimuksen viestiminen on vaativaa, mutta tämä kirja onnistuu siinä esimerkillisesti - lukija voi hyödyntää oivalluksia suoraan omassa elämässään. Kirja osoittaa tyylillään ja viestintämuodollaan, että tutkimuksesta voi viestiä imartelematta."
Sine Just, strategisen viestinnän professori, Roskilden yliopisto
Forfatter
Christina Pontoppidan;Jonas Gabrielsen;Heidi Jønch-Clausen
Sprog
Englanti
Sideantal
200
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Yhteiskunta ja kulttuuri: yleinen
ISBN10
8702363180
ISBN13
9788702363180
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788702363180
EAN:
9788702363180
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.